Witaj!
25 maja weszło w życie RODO (ustawa o ochronie danych osobowych) i pojawiło się kilka nowych obowiązków dla firm przetwarzających dane osobowe. Wszyscy dwoją się i troją żeby wypełnić obowiązki ustawy, my jesteśmy spokojni ponieważ od zawsze dbaliśmy należycie o dane naszych Klientów. Tak więc spokojnie oświadczamy co następuje:
Z dniem dzisiejszym nie zwiększamy naszych uprawnień i nie wymagamy więcej danych od Ciebie – tu się nic nie zmienia, nie zaczynamy też dbać o Twoje dane – my to robiliśmy zawsze J i jak zawsze możesz wycofać swoje zgody – ale jest i coś nowego teraz ktoś zadecydował, że musimy Was o tym poinformować bo jak nie to mogą dać nam karę do kilku milionów euro, a wtedy musieli byśmy podnieść ceny na co nie możemy Was narazić, dlatego z nieocenioną radością informujemy, iż :
- Administratorem powierzonych firmie HEDEA danych jest Krzysztof Osiecki (Tel. 513101664, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
O jakich danych w ogóle mówimy ?
Chodzi o dane osobowe, które zbieramy w ramach świadczenia usług, w tym stron i sklepów internetowych i wszelkich funkcjonalności udostępnianych Wam przez nasze produkty w tym zapisanych w plikach Cookies tzw. ciasteczkach, które są zamieszczane w serwisie / sklepie przez nas , czyli pracowników firmy HEDEA.
Dlaczego w ogóle i jak je przetwarzamy ?
Oczywiście tu odsyłamy do naszej Polityki Prywatności tam szczegółowo to opisujemy
A zabieganym i leniuszkom w telegraficznym skrócie wypunktujemy:
- Dopasowujemy treść strony oraz ewentualne reklamy do Twoich zainteresowań
- Zapewniamy większe bezpieczeństwo usług (wykrywanie botów)
- Dokonujemy pomiarów, co umożliwia udoskonalenie naszych produktów
Danych naszych Klientów nie przekazujemy nikomu do przetwarzania w celach komercyjnych, ewentualny dostęp i możliwe przetwarzanie przez podmioty trzecie może nastąpić tylko i wyłącznie wśród naszych zaufanych partnerów w zakresie wymaganym do realizacji usług świadczonych przez firmę HEDEA dla Ciebie np. firm kurierskich, właścicieli oprogramowania hostingowego itp.
Co najważniejsze wszelkie dane wymagane do realizacji usług przekazujesz nam tylko i wyłącznie dobrowolnie, dane wymagane do realizacji zlecenia to te, które umożliwiają jego realizację, odmowa podania tych danych uniemożliwia wykonanie zlecenia – dlatego są obowiązkowe J. Natomiast dane marketingowe zbierane są przez nas tylko po wyrażeniu Twojej zgody, te które nie są konieczne do świadczenia usługi nie są obligatoryjne i nie musisz ich podawać, ani zgadzać się na ich przekazanie. Mało tego w każdej chwili możesz cofnąć wyrażoną zgodę na wszystkie zakresy lub na jeden wybrany np. zrezygnować z otrzymywania powiadomień emailowych (newslettera). Szerzej Twoje prawa omawiamy w Polityki Prywatności.
Jeżeli zrozumiałeś wszelkie zamieszczone powyżej wiadomości, jesteś już świadomy i zgadzasz się na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych również tych zbieranych w tzw. Ciasteczkach kliknij przycisk ZGADZAM się.