logoform

Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

zamknij
zamknij
zamknij
zamknij
zamknij

pozycjonowanie płock

Pozycjonowanie, czyli budowanie sztucznej popularności dla witryny internetowej w sposób zgodny z etycznymi zasadami SEO (ang. Search Engine Optimization, czyli Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych).Wiąże się to nie tylko z nabijaniem ilości linków jak niektórzy twierdzą. Trzeba dobrać odpowiednią strategię pozycjonowania, żeby nie zaszkodzić, ale o tym później.

Najpierw zapoznajmy się z kilkoma terminami, którymi będziemy się posługiwali omawiają pozycjonowanie stron internetowych:

  • Fraza - są to słowa, które wpisujemy do przeglądarki w celu wyszukania serwisu. Fraza może składać się z jednego słowa np. "pozycjonowanie" lub z wielu słów np. "pozycjonowanie stron internetowych". Są frazy ogólne i szczegółowe, globalne (np. "usługi stolarskie") odwołujące się do całego zasięgu danej przeglądarki i lokalne (np. "usługi stolarskie Warszawa"), jak widać na przykładzie, ograniczamy się do osób, które szukają firmy z danej branży tylko w pobliżu. Co ważne frazy: "usługi stolarskie", "usługa stolarska" to oddzielne frazy, posiadające inne wyszukania, inną popularność i wymagające oddzielnych nakładów pracy.
  • Popularność frazy - oznacza ilość osób jaka wpisywała w ostatnim okresie daną frazę w badanej przeglądarce. Podajemy zawsze średnią z kilku ostatnich miesięcy. Jest to kluczowy parametr wyznaczający efektywność frazy, ponieważ sam proces ma na celu dotarcie do jak największej ilości użytkowników, więc czym większa popularność frazy tym lepszy efekt dla właściciela witryny.
  • Ilość wyników - jest ilość wyników wyszukiwania jaki wskazuje przeglądarka po wpisaniu konkretnej frazy.
  • Konkurencja - Pozycjoner wykonujący badanie sprawdza i bada strony / serwisy, które wyszukiwarka wskazuje jako najbardziej trafne. Bada je pod kątem czy są pozycjonowane na daną badaną frazę, jak silną pozycję zajmują i jak trudno będzie je przeskoczyć. Określa zatem jak dużo jest stron w wynikach wyszukiwania na tą konkretną, badaną frazę, które również są pozycjonowane i stara się określić konieczny nakład pracy do osiągnięcia sukcesu.

Z praktycznej strony pozycjonowania działa tak, że wpisujesz w przeglądarkę google.pl do wyszukania frazę "myszka optyczna", ponieważ zamierzasz zakupić ten sprzęt. Po wpisaniu pojawiają się wyniki, i jak obrazuje grafika poniżej najczęściej szuka się naszych informacji właśnie na stronach pojawiających się w wynikach organicznych, tzn. wśród najpopularniejszych wyników na 1 stronie (tj. pierwszych 10 wyników wyszukiwania - inaczej TOP10 google.pl).

organiczne wyniki wyszukiwań

Grafika powyżej, jak już wspominaliśmy ukazuje wyniki organiczne wyszukań google.pl na przykładową frazę. W tym właśnie miejscu ma się docelowo pojawić Twoja strona na wskazaną przez Ciebie frazę - tzn. to cel do osiągnięcia całego procesu.

Wróc do listy

Skontaktuj się z nami!

biuro@hedea.pl







Biuro

Aleja Floriana Kobylińskiego 14
09-400 Płock
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 24 366 77 66

Godziny otwarcia
Pon.-Pt.: 7:00-16:00



Google Street View - Aleja Floriana Kobylińskiego 14, Płock
facebook Hedea


Hedea- Biuro Królewiecka 14 Płock

Nasz zespół

Krzysztof Osiecki

Krzysztof Osiecki

Właściciel
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 513 101 664

Krzysztof Osiecki - QR
Maciek

Maciej Synakowski

Kierownik Działu Realizacji
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 733 856 080

Maciej - QR

Bartosz Cisowski

Webmaster
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Bartek - QR

A. Onur Keklik

Webmaster
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Bartek - QR
ue
PFR